søndag den 28. december 2014

Endnu en hæklet elefant



Min sjette elefant... Denne gang i friske drengefarver. Tror aldrig jeg bliver træt af dem - bare der er en lang pause i mellem den færdige elefant, og opstarten på en ny :o)


Klik HER og se de andre elefanter jeg har lavet. Synes det er sjovt at kombinere farverne - måske også derfor jeg har fået lavet så mange. Normalt er jeg ikke god til gentagelser uden at begynde at kede mig...


Nu må vi se om ham her får lov at blive boende i hobbyrummet, eller han lige som sine forgængere skal ud i verden og hygge med en kommende bedste ven...
(Han kan findes i blogbutikken lige HER)

11 kommentarer:

  1. Hvor er den sød og i dejlige farver :-)

    SvarSlet
  2. Super fin :)
    Findes der en opskrift, så jeg selv kan lave en?

    SvarSlet
    Svar
    1. Opskriften kan købes her: http://www.stipenhaak.nl/mijn-patronen/
      - Også på dansk :o)

      Slet
    2. Hvordan har du betalt for opskriften? Jeg synes ikke helt jeg kan greje, hvordan jeg skal gøre? :)

      Slet
    3. Der hvor du udfylder med navn, adresse m.m. skal du markere om du vil overføre eller betale med paypal. Jeg betalte med paypal de gange jeg bestilte :o)

      Slet
    4. Hvor lang tid går der ca. fra betaling til opskriften er i hænde? og kommer den pr. mail eller post? :)

      Slet
    5. Den kommer pr mail - hun plejer at være ret hurtig :o)

      Slet
  3. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  4. Hej Lise. Har været på stipenhaak's hjemmeside, men kan ikke finde dit elefantmønster. Har du ændret på designet? For den du laver er meeeeget sødere 😍
    Venlig hilsen Dorte

    SvarSlet
    Svar
    1. Min er en af de første opskrifter hun kom frem med.. kan se at den er ændret så hoved og snabel bliver hæklet ud i et. På min bliver snablen syet på. Ellers er den magen til 😊 Kh Lise

      Slet


Elsker kommentarer så læg endelig en hilsen :o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...